Jak se ukázat

Dlouho jste přemýšlela nad tím, jak byste na dané akci mohla svou firmu zviditelnit. Přijde vám totiž přirozené, že když patříte k významným sponzorům určité akce, tak byste na dané akci měla být se svou firmou také vidět, ovšem na to, abyste si tam stavěla nějaký propagační stánek, do kterého byste navíc musela uvolnit nějakého člověka, jste rozhodně neměla čas ani kapacitu.

Být a nebýt na místě

Takže jste dumala nad tím, jak na dané akci, a také na všech dalších podobného charakteru, být a zároveň vlastně nebýt. A rozhodně jste neměla chuť věšet tam nějaký statický banner, neboť vám bylo jasné, že podobných tam bude několik, a že by se mezi nimi ten váš ztratil. Ale pak jste dostala ten skvělý nápad s velkými nápaditými reklamními vlajkami, které stačilo chytře rozestavět po areálu akce, a bylo to.